Írj üzenetet
0
Hova szállítunk ki? 0

ÁSZF

A  www.napivacsi.hu üzemeltetője (Vacsi Gastro Kft.) ezúton kijelenti, hogy tiszteletben tartja a személyes adatok védelméhez fűződő alkotmányos alapjogot.
Fenntartja azonban a jogot arra, hogy automatikusan gyűjtsön anonim információkat oldalainak látogatottságáról, a látogatások számáról és gyakoriságáról, mely információk kizárólag összevontan kerülnek feldolgozásra, és statisztikai célokat szolgálnak.
Cégünk az adatok biztonságáért és weboldal elérhetőségének biztosításáért a tőle elvárható módon eleget tesz.
Cégünk nem vállal semmilyen felelősséget/kötelezettséget az internet jellegéből adódó technikai hibákért.
További kérdések, panaszok kezelésének érdekében kérjük lépjen velünk kapcsolatba.

email:
 info@napivacsi.hu
web:
 www.napivacsi.hu
Nyitva tartás
: Hétfőtől - Péntekig: 08:00 - 18:00

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

1. A Webáruház szolgáltatás (továbbiakban: Szolgáltatás)

A Honlap üzemeltetése és működtetése, amelyen az Eladó vállalkozások termékeiket eladásra kínálják. A Honlapon található termékhirdetések ajánlattételre való felhívásnak minősülnek. A Szolgáltatás és a szerződéskötés nyelve a magyar.

2. A Szolgáltatás területi hatálya

A Szolgáltatás az internetes hozzáférés miatt mind belföldről, mind külföldről megrendelhető, azonban a termékek kézbesítésére limitált területen van lehetőség. A szállítási területek a Honlapon kerülnek feltüntetésre: https://www.napivacsi.hu/Hova-szallitunk-ki , illetve a weboldal tetején megjelenő 'Hova szállítunk ki?' menüpontra kattintva tudja Vásárló ellenőrizni, hogy aktuálisan elérhető-e számára a házhozszállítási lehetőség.

3. AZ ÁSZF tartalma

Az ÁSZF tartalmazza a Szolgáltatással és annak igénybevételével kapcsolatos általános feltételeket, így Szolgáltató, az Eladó és Megrendelő jogait, kötelezettségeit, valamint egyéb, a Szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.

Az ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi Szolgáltató Szállítási Szerződése és Adatkezelési Szabályzata.

Az ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi a Megrendelő által az internetes felületen keresztül benyújtott egyedi megrendelésnek. Amennyiben az egyedi megrendelés és jelen ÁSZF között ellentmondás található, úgy az egyedi megrendelés tartalma az irányadó.

Az egyedi megrendelésben és az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

4. Az ÁSZF elfogadása

Az ÁSZF, valamint annak részét képező Szállítási Szerződés és Adatkezelési Szabályzat Megrendelő általi elfogadására a Honlapon történő vásárlás esetén a megrendelés leadásával egyidejűleg kerül sor. Az ÁSZF módosítása a már megkötött szerződéseket nem érinti. Szolgáltató az ÁSZF módosításairól az internetes felületre történő belépéskor értesíti Megrendelőt. Amennyiben a módosításokat Megrendelő nem fogadja el, úgy az internetes felületen keresztül megrendelést nem nyújthat be.

5. Termékek megrendelése, valamint a Felek közötti szerződés létrejötte

5.1. A termékek kosárba helyezése

A webáruház választéka folyamatosan változik, új termékek kerülnek fel és egyes termékek megszűnnek, melyeket a Megrendelő a honlap tetején található "Étlapunk" menüpontból választhat ki.

Az [Étlapunk] menüre kattintva láthatóvá válnak a megvásárolható ételek, melyekre rákattintva bevisz a kiválasztott étel aloldalára a rendszer. Amennyiben a vásárló szeretné megrendelni a terméket lejjeb görgetve a település és a mennyiség  kiválasztásával ezt megteheti. Egy Napi Vacsi Ételtasak 5 Napi vacsi adagot tartalmaz, ezért a rendszert automatikusan 5 adagonként számolja a csomagolt termékeket. Ezután a [Kosárba teszem] gombra kattintva a termékek kosárba kerülnek.  A [Kosárba tartalma] gombra kattintva a vásárló megtekintheti a kosarának tartalmát, módosíthatja, melyet a [Kosár frissítése] gombbal aktivizálhat. Amennyiben elégedett rendelésével, folytathatja a vásárlást a [Rendelés folytatása] gombra kattintva. Ezután következik a szállítási cím megadása.

Teljes név *

Irányítószám *

Település *

Törökbálint

Utca, házszám, emelet/ajtó *

Telefon *

E-mail *

Megjegyzés

 A csillaggal kijelölt rublikák kitöltése kötelező.  Ezután a vásárlónak rendelésének véglegesítéséhez el kell fogadnia a jelenlegi Adatvédelmi feltételeket és az általános szerződési feltételeket a kis négyzet alakú rublika kipipálásával. A [Rendelés véglegesítése] gombra kattintva a vásárló véglegesíti rendelését. A megrendelés véglegesítése a szerződés létrejötte esetén fizetési kötelezettséget von maga után.

A Honlapon feltüntetett képek illusztrációk, a kiszállított termék csomagolása eltérhet a Honlapon feltüntetettől. Ennek oka, hogy a termék gyártója megváltoztathatja a termék csomagolását, ami miatt egy bizonyos időtartamig mindkettő fajtájú csomagolásban árusított termék megtalálható a forgalomban. Szolgáltató a lehető legnagyobb körültekintéssel jár el a termék leírásának meghatározásánál és frissítésénél, kivételesen azonban előfordulhat, hogy a gyártó a termék összetételét is megváltoztatja anélkül, hogy a termék forgalmazóinak e tényt jelezné. Megrendelő a termék átvételekor köteles az összetételt maga is ellenőrizni, és amennyiben eltérést fedez fel a megrendelt és kiszállított termék között, jogosult a vásárlástól elállni.

5.2. A termékek ára

A termékek ára a Honlapon kerül meghatározásra, és visszavonásig érvényesek. Az árak megváltoztatására Szolgáltató fenntartja a jogot azzal, hogy a megváltozott árak a Honlapon való megjelenéssel egyidejűleg válnak hatályossá. Az árváltozás ténye nem befolyásolja a hatályba lépése előtt leadott megrendeléseket.

Amennyiben Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Honlap felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, a közismert vagy az általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő 0,- vagy 1,- Ft-os árra, a termék megvételére ezen a téves áron nem kerül sor, azonban Szolgáltató jogosult felajánlani a helyes áron történő értékesítést.

A feltüntetett árak a termékeket terhelő valamennyi adót és járulékot tartalmazó fogyasztói árak, amelyek érvényessége minden esetben az adott megjelenés időpontjára vonatkozik. Szolgáltató a megrendelt terméket a megrendeléskor érvényes fogyasztói áron értékesíti. A megrendelés módosítása esetén a módosított megrendelés a módosítás időpontjában érvényes kondíciókkal kerül teljesítésre.

Az akciós termékek és az akciós csomagajánlatok kedvezményének mértéke minden esetben az akció kezdetének napján érvényes normál árból kerül megállapításra.

5.3. Az egyedi megrendelés

Az elektronikus megrendelés tartalmazza a megrendelt termékek megnevezését, számát és vételárát, a járulékos költségeket, valamint a termékek átvételének és a fizetés módjának a megrendelőlapon meghatározott lehetőségek közüli kiválasztását. A megrendelés menetét az alábbi bekezdések ismertetik.

Az elektronikus megrendelés a Ptk. 6.64. § (1) bekezdése szerinti szerződéskötésre vonatkozó ajánlatnak minősül. Szolgáltató a megrendelés beérkezéséről elektronikus úton értesíti Megrendelőt (visszaigazoló levél).

Szolgáltató rendszere minden visszaigazolt megrendelésnek automatikusan rendelésazonosító számot ad, melyet a megrendelés benyújtását követően megjelenő weboldal, illetve a visszaigazoló levél is tartalmaz. Megrendelő tudomásul veszi, hogy kizárólag e rendelésazonosítóval rendelkező megrendelések érvényesek.

A visszaigazoló levél tartalmazza a megrendelés lényeges elemeit, így különösen  a szállítási címet, a megrendelt termékeket és azok árait. A megrendelt termékek a visszaigazolásban szereplő áron kerülnek kiszállításra, kivéve az alábbi eseteket:

  • Amennyiben Megrendelő rendelését utóbb módosítja, a módosítás tekintetében a módosítás idején érvényes áron történik a kiszállítás. A módosult áron való kiszállítást Megrendelőnek elektronikusan meg kell erősítenie.
  • Amennyiben Megrendelő által kiválasztott termék a kiszállítás napján nincsen raktáron, Szolgáltató egy másik, ún. helyettesítő terméket fog felkínálni az eredeti helyett, amelynek ára az eredeti terméktől eltérő lehet, ezáltal a várható végösszeget módosítja. A helyettesítő terméket Megrendelő nem köteles elfogadni, a tételt törölheti is a rendeléséből. Szolgáltató a helyettesítő termék felkínálása céljából már a kiszállítást megelőzően megkísérli felvenni Megrendelővel a kapcsolatot.

A szerződés írásbeli szerződésnek minősül. Szolgáltató Megrendelő elektronikus megrendelését saját rendszerében iktatja, az utóbb – a szerződés teljesítéséhez szükséges mértékben és időtartamban, de legalább öt évig - hozzáférhető.

5.4. Rendelésmódosítás

Lehetőség van a már leadott rendelések tételeinek módosítására a kiszállítást megelőző nap (délelőtt) 09 óra 59 percig. Rendelésmódosításnál időpontot és szállítási címet is lehet módosítani emailen keresztül.

A rendelés módosítása a termékek árának és készletének aktualizálását vonja maga után. A Megrendelő minden rendelésmódosításról, illetve a rendelés törléséről is visszaigazoló e-mailt kap a korábbi megrendelésről megadott e-mail címére.

6. Házhozszállítás

A megrendelt termékek kézbesítésére Magyarországnak a Honlapon mindenkor aktuálisan feltüntetett területein van lehetőség. A házhozszállítást Megrendelő szállítási cím adatainak függvényében az Eladó végzi.

A minimális rendelési mennyiség minimum 1 ételtasak. POLCZ termék esetén pedig 4 üveg. 10:00-ig leadott rendeléseket aznap 11-18 óra között szállít ki az ételfutárunk. 10:00 utáni rendelések másnap 11-18 óra között kerülnek kiszállításra.

Kiszállítási napok minden héten:
Hétfőtől - Péntekig minden nap 11-18 h között
(Szombaton és Vasárnap, valamint ünnepnapokon nincs kiszállítás).

Ezekbe a megyékbe szállít ki a napi vacsi:

  • Bács-Kiskun megye
  • Csongrád megye
  • Fejér megye
  • Somogy megye
  • Veszprém megye
  • Tolna megye

Megrendelő által fizetendő szállítási díj a házhozszállítási díjtábla alapján állapítható meg, amelyet a rendelés a véglegesítéssel ér el. A szállítási díjat Megrendelő vagy kézbesítési megbízottja a vételárral egyidejűleg köteles megfizetni. Amennyiben a vásárló a megrendelt termékek közül egyet sem vesz át, nem merül fel szállítási költség. Minden további esetben a szolgáltatásért a szállítási díjat meg kell fizetni.

Sikertelen kézbesítés esetén a vásárló az ügyfélszolgálattal tudja felvenni a kapcsolatot, amelynek elérhetőségei az [Elérhetőségek] menüpontban találhatók. Az újbóli kiszállítás extra szállítási költséget jelent.

A termék átvételekor Megrendelő a kézbesítő jelenlétében köteles meggyőződni a termék sértetlenségéről. Ha Megrendelő sérülést vagy egyéb látható hibát észlel, köteles jegyzőkönyvet felvetetni a kiszállítást teljesítő futárral és a csomag átvételét megtagadni. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

7. A fizetés módja

A vételárat, illetve a szállítási díjat Megrendelő az átvétellel egyidejűleg

  • készpénzzel vagy egyenlítheti ki.

8. A szerződéstől való Megrendelői elállás

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát

  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel

A fenti Napi Vacsi Ételtasakok tekintetében bejelentett indokolatlan elállás érvénytelen.

9. Eljárás hibás teljesítés esetén

Termékszavatosság:
A Vevőt a vonatkozó jogszabályi rendelkezések alapján szavatossági jog illeti meg. A szavatossági jog alapján a Vevő hibás terméket nem köteles átvenni, illetőleg a hiba felfedezését követően a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles azt a webáruház felé jelezni. A szavatossági jog érvényesítése esetén a Szállító a szavatossági jogoknak a jogszabályban meghatározott sorrendje szerint jár el. A közlés késedelméből eredő kárért Megrendelő felelős.

Amennyiben a vásárlása során bármilyen panasza merül fel, úgy kérjük, hogy reklamációjával kapcsolatban forduljon hozzánk bizalommal a weboldalon megadott elérhetőségeken (e-mail, telefonszám).

10. A szerződés megszűnése

A felek között létrejött szerződés

  • amennyiben a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20. § szerinti megrendelői elállásra érvényesen sor kerülhet, úgy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20. § szerinti megrendelői elállásra nyitva álló határidő lejártát és a szerződés teljesítését követően,
  • egyéb esetben a teljesítést követőenszűnik meg.

11. Panaszkezelés

Amennyiben Megrendelő panasszal fordul Szolgáltatóhoz, úgy Szolgáltató a panaszt rögzíti, és legalább egy évig megőrzi. Szolgáltató a panaszt haladéktalanul továbbítja Eladó felé, aki azt 30 napon belül kivizsgálja, majd a vizsgálat eredményéről írásban értesíti Megrendelőt. A panasz benyújtására Szolgáltató megjelölt elérhetőségein vagy az Eladó felé közvetlenül, a vásárlás visszaigazoló e-mail üzenetében feltüntetett elérhetőségeken van lehetőség.

Megrendelő – amennyiben fogyasztónak minősül – panaszának elutasítása esetén jogosult a Budapesti Békéltető Testülethez fordulni a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Bővebb információ a Budapesti Békéltető Testület tevékenységéről, valamint elérhetőségei:

  • http://bekeltet.hu/
  • e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
  • telefonszám: 06 (1) 488-21-31
  • székhely:1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
  • levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

Amennyiben Megrendelő a fogyasztói jogvitát online szeretné lefolytatni és rendezni, azt megteheti a http://ec.europa.eu/odr alatt található online vitarendezési platformon keresztül.

A fogyasztónak minősülő Megrendelő panaszával fogyasztóvédelmi hatósági eljárást is kezdeményezhet a területileg illetékes hivatalnál. Bővebb információ az eljárásról, valamint a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság elérhetőségei:

  • http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/4535
  • cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
  • levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
  • Központi telefonszám: +36 1 459 4800
  • Faxszám: +36 1 210 4677
  • http://jarasinfo.gov.hu/jarasok-lista

Budapest Főváros Kormányhivatala V. Kerületi Hivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály

  • Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7.
  • Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
  • Telefonszám: +36-1 450-2598
  • http://www.kormanyhivatal.hu/hu/budapest/szervezeti-egyseg/fogyasztovedelmi-foosztaly-2017
  • E-mail: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu

Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály

  • Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
  • http://kormanyhivatal.hu/hu/pest/szervezeti-egysegek-elerhetosegei/fogyasztovedelmi-foosztaly
  • E-mail: fogyved@pest.gov.hu

12. Adatkezelési, adatvédelmi szabályozás

Megrendelő a megrendeléssel hozzájárul ahhoz, hogy az elektronikus megrendelés során általa megadott személyes adatait a szerződés teljesítéséhez szükséges mértékben és időtartamban Szolgáltató saját rendszerében mint adatkezelő kezelje és tárolja, a szerződés teljesítése során felhasználja, valamint Eladó felé továbbítsa.

Szolgáltató részletes adatkezelési elveit és adatvédelmi tájékoztatóját a Honlapon megtalálható Adatvédelmi Szabályzat tartalmazza, amely az ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi. A megrendelés leadásával Megrendelő hozzájárulását adja az Adatkezelési Szabályzatban meghatározott műveletek végrehajtásához.

13. Technikai tudnivalók

A Honlap megtekintéséhez speciális programra nincs szükség. Az általános használatban lévő, internetezésre szolgáló böngészőprogramokkal webáruházunk problémamentesen megtekinthető. Előfordulhat, hogy az adott böngészőprogramban az általánostól eltérő beállításokat alkalmaznak. Az ebből eredő károkért nem vállalunk felelősséget. Ha az oldal megtekintésével mégis problémája van, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@napivacsi.hu email címen.

14. Vonatkozó jogszabályok

A felek közötti jogviszonyra vonatkozó főbb jogszabályok, melyek a http://njt.hu/ internetes oldalról elérhetők:

  • 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  • 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyedi kérdéseiről
  • 2011. CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról
  • 45/2014. (II.26) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
  • 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

15. Záró rendelkezések

Szolgáltató jelen szerződésből eredő bármilyen igény felmerülése esetén törekszik Megrendelővel való együttműködésre, ennek megfelelően Megrendelő igényeit és a Szolgáltatás színvonalának emelését elősegítő javaslatait teljes munkaidőben fogadja a fent ismertetett elérhetőségeken.

Amennyiben a vásárlása során bármilyen panasza merül fel, úgy kérjük, hogy reklamációjával kapcsolatban forduljon hozzánk bizalommal az elérhetőségek menüpontban található telefonszámok és e-mail címek egyikén. Panaszát a Napi Vacsi rögzíti és egy éven keresztül megőrzi, illetőleg intézkedik a panasz kivizsgálása érdekében az ÁSZF-ben foglaltak szerint.

Panaszának elutasítása esetén az alább felsorolt szervekhez fordulhat:

Felügyeleti szerveink és jogorvoslati lehetőségek:

  1. a járási állategészségügyi és élelmiszer-ellenőrző hivatalok, elérhetőségek: http://jarasinfo.gov.hu/jarasok-lista
  2. Budapest Főváros Kormányhivatala V. Kerületi Hivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály
    Cím:1052 Budapest, Városház u. 7.
    Telefonszám:+36-1 450-2598
    E-mail:fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu
  3. Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály
    Cím:1088 Budapest, József krt. 6.
    E-mail:fogyved@pest.gov.hu
  4. Budapesti Békéltető Testület
    Cím:1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
    Telefonszám:1/488-2131
    E-mail:bekelteto.testulet@bkik.hu

16. Ügyfélszolgálat

A Társaság a vevői igények kielégítésére ügyfélszolgálatot működtet, amelyet a vevők a következők szerint érhetnek el:

E-mail: info@napivacsi.hu

Központi ügyfélszolgálat:
Hétfőtől - Péntekig: 08:00 - 18:00,

A portál üzemeltetője jogot formál, hogy a portál oldalainak tartalmát előzetes értesítés nélkül megváltoztassa, beleértve az árakat és egyéb díjakat is.

Bízunk a kölcsönösen előnyös együttműködésben!